Heeft u een klacht? Vertel het ons!
Je mag ervan uit gaan dat wij je zo goed mogelijk willen behandelen. Toch kan het gebeuren dat je niet (geheel) tevreden bent of dat je een klacht hebt. Zeg het ons!
Wij zijn altijd bereid om in gesprek te gaan om je klacht te bespreken, desgewenst met een onafhankelijk bemiddelaar. Mocht dit toch onbevredigend voor je zijn dan kun je je ongenoegen officieel kenbaar maken.
Dit is van belang! Voor jezelf, voor andere patiënten en voor de kwaliteit van de fysiotherapie. Je kunt voor jouw situatie het Informatie- en Klachtenbureau Gezondheidszorg (IKG) inschakelen: www.zorgbelang-nederland.nl. Een brochure over de klachtenregeling ligt voor je klaar in onze praktijk. Daarnaast participeren wij ook in de klachtenregeling van het KNGF.
Meer informatie is verkrijgbaar via:
Ledenadvies KNGF, postbus 248, 3800 AE Amersfoort, tel. 033-4672929.
Landelijk Informatiepunt voor Patiënten, Postbus 9101, 35067 GC Utrecht, tel. 030-2661661